söndag 8 mars 2009

29 + 1 dag

Gårkvällen i Borlänge var skitlyckad. Trevligt folk och bra musik.

Jag och Large hade en efterfest med Dj Akilles och Professor P till tidig morgontimma.

Imorgon tänkte jag försöka se över det jag filmat när Skåne var hos Ametist och nu senast när Zacke var fokusgäst. Förhoppningsvis kan jag lägga upp något imorgon.

Tillsvidare tycker jag att ni ska kolla in Zackes video till låten "Förlorad Generation"



ps. Internationella kvinnodagen - jag som har en kvinna i köket just nyss! =)

6 kommentarer:

  1. Min kvinna har först jobbat sen lagat mat till mig och även städat.. just nu sitter hon i soffan, jag är tveksam.... hon har fan inte tvättat? :E

    SvaraRadera
  2. hellu! Orgen, hur ligger planerna inför p&l i år ? är du med i beräkningarna där ? ska dit i år och du va en av the main-reasons jag åkte förra året, kom igen !

    SvaraRadera
  3. kommer din platta släppas i fysisk form?:) hoppas på en vinyl upplaga! peace

    SvaraRadera
  4. den där snubben zacke e fan go :o norrland !!!

    SvaraRadera
  5. Tung låt med Travellaz!

    SvaraRadera
  6. som #2 sa skulle det vara jävligt fint med ett framträdande på P&L i år med!

    SvaraRadera