måndag 16 augusti 2010

Mycket snack och lite verkstad

Som ni märker så har bloggen stått stilla av och till hela sommaren. Det kan jag skylla på två saker; mycket gig och en halvtaskig motivation till att skriva nonsens om roliga internetklipp eller what ever. Känns så poänglöst att sitta och leta efter nåt kul att skriva om på bloggen om det inte är nåt relevant. Vill inte att det ska vara mycket snack och lite verkstad, så det blir att man bara sitter om skriver om små framsteg som sen aldrig förverkligas för lyssnarna.

Bloggen kommer uppdateras när jag har nåt att vettigt att rapportera, mer i vissa perioder och mindre i andra. Annars finns jag på twitter ständigt, precis som ALLA andra svenska rappare och amerikanska rappare. Kan faktiskt vara värt att kolla in om du fortfarande är en av dom som twittervägrar och stretar emot.

Bloggen kommer aldrig försvinna. All min musik, alla videoklipp, alla spelningar, kommer släppas via den och tillika mina kollegors musik. Men den uppdateras när det finns nåt att uppdatera den med.

Hoppas ni förstår mej. Nu ska jag och Large göra klar vår jävla EP.

5 kommentarer:

  1. Släng ihop en liten tio fem lista med dina favorit twittrare vettja!

    SvaraRadera
  2. Bra där, endast skriva om man har något att anföra. Dock kommer jag inte gå nära twitter för det ;<

    SvaraRadera
  3. Hellre kvalitet än kvantitet!

    Btw, finns det några LPs kvar?

    SvaraRadera
  4. Äh.. måste man lära sig det där twitter nu.

    SvaraRadera
  5. Synd att det alltid skall bli försenat..

    SvaraRadera