måndag 28 juni 2010

Petar På Döda Saker Med Pinnar ****UPPDATERAD****

Jag skrev i förra veckan att jag nyligen gick igenom förrådet för att se om jag skulle hitta några undangömda juveler. Jag hade nästan inga cds kvar överhuvudtaget men vinyl finns det en del av, iallafall 30-40 stycken.

Så om någon är intresserad av att komplettera sin vinylsamling med det episka albumet Petar På Döda Saker Med Pinnar, så är det nu möjligt. Sen försvinner det från fysisk form för alltid.

Petar På Döda Saker Med Pinnar (2X LP) - 200kr styck + 60kr i frakt.

****(frakten ligger på 60kr, inte 50 som jag trodde!)****

Skicka ett mail till OrganismenMerch@gmail.com



Annars kan ni alltid ladda ned det: Petar På Döda Saker Med Pinnar

21 kommentarer:

  1. Går det att ta på avbetalning på 3-4 månader med betalning om 3-4 månader? :P
    Typiskt att sånt här erbjudande dyker upp när man inte har pengar. =/

    SvaraRadera
  2. 250kr måste väl ändå gå att skaka fram? ställ dig utanför coop forum och tigg kundvagnsfemmor.. då har du pengarna på ett par timmar, garanterat!

    SvaraRadera
  3. Samma problem här, är fattig som en kyrkråtta som blivit rånad av en sheriff i kyrkan med Broder Tuck där jag bor. Eller, inte "jag", kyrkråttan menar jag. Hej.

    SvaraRadera
  4. En sån här chans kan man inte missa! Du har mail.

    SvaraRadera
  5. Tur har inget annat att sälja till en som redan har LPn? ;)

    SvaraRadera
  6. Säger som "Danne"
    Du har inga andra vinyler på lager till en som redan har denna? ;)

    SvaraRadera
  7. Haha, tur att man har mycket pengar på kontot för en gångs skull, la en beställning direkt när jag såg att de var till salu. Underbart :)

    SvaraRadera
  8. Vi som "köpte" den när den nu när priset låg på 250kr, hur gör vi nu när priset har höjts?

    SvaraRadera
  9. För er som beställt den redan spelar det ingen som helst roll. Jag vill bara skriva ut det så ingen missförstod nåt med skillnaden. Nu var det bara 10kr, men ändå.

    SvaraRadera
  10. Fan att man inte har några pengar...

    SvaraRadera
  11. jag behöver pengar, pengar .. pengar behöver jag

    SvaraRadera
  12. Skulle vara soft med någon tävling där du tävlade ut något nice.

    Typ en platta eller t-shirt eller nåt.

    SvaraRadera
  13. jacob andersson1 juli 2010 kl. 20:41

    hej, vill bara tacka för skivan, hamnade på väggen ihop med andra legendariska plattor; dark side of the moon, houses of the holy, 2112 m.fl.

    SvaraRadera
  14. Tackar! Hur många ex trycktes upp?

    SvaraRadera
  15. off topic. det där vimeoklippet när du kör med pst-q. Håll käften osv. när fan får man höra det?! har väntat länge nog tycker jag. Låter snyyyyskigt smaskigt. LEV väl. håll det ett hundra! /gowrilla

    SvaraRadera
  16. Lite dött på bloggen nu för tiden tycker jag... Tapparu intresset eller hålleru på med viktigare saker nu eller? (Musik) :P** (Dräglande/smackande gubbe, eget påhitt, rätt stolt)

    SvaraRadera
  17. är nån intresserad av garotta di ansjovis så finns den uppe på tradera nu

    SvaraRadera
  18. Har dubletter av Petar på döda saker med pinnar LP
    samt Bakom kulisserna CD. Båda helt nya, Lp'n är även inplastad för den delen. Någon som är intresserad av dessa i Stockholmstrakten kan höra av sig till

    creepingdeath@live.se

    SvaraRadera
  19. Gick alla ex åt? Är grymt intresserad av ett ex!

    SvaraRadera
  20. Vet någon vart man kan skaffa albumet idag?

    SvaraRadera
  21. Såg detta för sent!
    Min man fyller 40 år i nästa vecka och samlar och lyssnar på en hel del skivor ifrån med er!
    Finns det några kvar? Behöver köpa en! Letar efter skivor som han nämt någon gång att han vill ha och denna är en av dem.
    Har skickat Mail också.
    Med vänlig hälsning, S

    SvaraRadera