måndag 24 maj 2010

Tillbaka som en Bat-a-rang!

Jag är tillbaka från semestern. Bränd skalp och ett leende på läpparna.

Uppskattar er som önskade mej en trevlig semester!

För tillfället så är det en del spelningar som gjorts och som ska göras. Är det nån som är intresserad av att boka mej och Large så är det bara att slänga iväg ett mail.

Jag vet att Large har påbörjat arbetet med mixningen av våran EP. Jag och Öris håller även på att väljer ut vilka låtar vi tänkt släppa först. Trots att det är mycket att göra så rör det på sig iallafall. Och till er som frågar när saker och ting ska släppas så kan jag bara säga; när det är klart! Bättre att inte ge er ett datum som vi ändå inte kan hålla. Tror det är rätt väg att gå för att få det att hålla den standard som vi vill.

På fredag så kommer jag och Large till Klubb FUNKIT i Linköping för att riva huset. Jag hoppas att vi syns där! Vi kommer vara iklädda våra bästa festhattar och snabbaste step-skorna. Säg inte att jag inte varnade er!

Tills dess ska jag försöka hinna spela in lite gästverser till folk som jag lovat att göra men inte hunnit. Men missförstå mej inte, jag vill fortfarande INTE gästa din platta!

4 kommentarer:

  1. Men jag som började hoppas helvete...
    LÄNGTAR SOM FAN TILL ERAN EP!!!
    Hoppas du haft en skön semester där borta och har flowet i form.

    SvaraRadera
  2. Jag ser dig på luthagens livs ibland, jobbar där :P

    SvaraRadera
  3. Gästa min platta då... snälla :D

    SvaraRadera