måndag 1 mars 2010

Måndagsfeber.

Måndag igen. Ibland går det bara för jävla fort.

På fredag är det alltså gig på Grand i Uppsala och på lördag så river jag och Öris av en handfull låtar på Klubb Yes. På söndagen fyller jag 30 år så vi tänkte väl fira in det med så många av er som möjligt. Vi kommer vara i fint skick!

Jag har idag redan hunnit kört igenom alla låtar som ska framföras under helgen. Alltså är det inte så mycket spännande jag har att ge er förutom ett par sidor som är värda att kolla upp.

Först måste jag tipsa om E-Mails from an Asshole som min polare Torkel i sin tur tipsade mej om. Jag har skrattat hysteriskt åt dom breven som finns upplagda där.

Sen har ni sidan http://diehipster.wordpress.com som helhjärtat ägnar sig åt att hata på hipsters. Alltid uppskattat.

Väl bekomme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar