tisdag 1 december 2009

Välkommen tillbaka!

Efter att ha bloggat med Gatuplan-gänget på Nyheter24 så har jag beslutat mej för att gå tillbaka hem hit istället. Den största anledningen till att jag går tillbaka hit är att det är så mycket enklare att sköta den här bloggen. Här kan jag vara min egen enväldiga teknikdiktator och har mycket större möjligheter att styra allt. Även möjligheten att sköta bloggen från telefonen.

Systemet som dom använde på Nyheter24 gjorde att det tog för lång tid för att få upp ett blogginlägg, vilket ledde till att det bara blev längre och längre mellan inläggen.

Kasta det gamla bokmärket och gör den här sidan till din nya startsida!

Alltså, välkomna hit hem till mej - välkomna tillbaka!

Nu kör vi! Tut-tut!

4 kommentarer:

  1. FAN VA PÅ tiden ågren, skönt o slippa nyheter24, big up!

    SvaraRadera
  2. Fan va nice! gillar denna bättre

    SvaraRadera
  3. tack och lov!! denna bloggen är BRA mycket trevligare att surfa runder i. BIG UP!

    SvaraRadera
  4. Skönt tycker jag. Gillar designen på denna sida mer, enkelt liksom. Känns mer organismen också:D.//Majjemagistern

    SvaraRadera