tisdag 1 december 2009

Vad va du sa du?

Ja, vad fan är det vi sysslar med egentligen?

Jag och Large har som sagt kommit igång med att spela in lite låtar. Soppa På Spik blev som sagt en riktig jävla dänga och när jag under helgen hade Marke på besök, så spelade jag upp en massa osläppta grejer och insåg att vi har ju hur många juveler som helst.

Alltså, jag och Larran har ett projekt på gång - om det sen blir mixtape/album återstår att se.

Det som jag dock är riktigt peppad på är det projekt som jag och Öris tänkte ta tag i nu när han släpps (karlschlooken släpps på fredag för i helvete!). Ett mixtape med några sololåtar var och ett gäng låtar tillsammans. Large har redan hookat oss med ett par magiska beats.

Hur som helst så är jag svinboostad över namnet... Håll i er...

"Öris & Ågren - Störst I Duschen" haha!

Så jävla dumt att det är inte sant. Men men, nu kör vi.

4 kommentarer:

  1. sjukt nice med dig och öris, en svensk hiphop klassiker

    SvaraRadera
  2. YES! Öris & Ågren: Defenitivt två av mina favoriter! Riktigt pepp på släppet. Och namnet också, hahaha.

    SvaraRadera
  3. Haha! Klockrent namn!

    Fan, kan inte fatta att det gått ett halvår sen han kröp in. Hälsa så gott att han är efterlängtad på utsidan.

    SvaraRadera
  4. inget bill & bull skit nu bara!

    SvaraRadera