torsdag 3 december 2009

Släpp fångarna loss det är vinter.

Imorgon kommer den dagen som jag och många andra av Öris vänner har väntat på, säkert ett gäng av er också - Öris släpps!

Öris har nu avtjänat ett 4 månaders straff (6 månader på papper), och kommer tillbaka ut till oss andra för att kunna ta del av resten av den "fria" världen.

Jag är hur som helst extremt glad inte bara för Öris skull, utan lite ur ett egoistiskt perspektiv så är jag även glad för min skull. Jag och Öris är i stort sett som bröder; vi pratas vid flera gånger om dagen och rådslår med varandra om allt inom musiken och utanför så det ska bli otroligt skönt att han släpps igen.

Har under tiden han varit inlåst försökt att skriva ett, ibland två brev i veckan och det verkar faktiskt som om ni har gjort detsamma. När jag fick chansen att prata med honom berättade han att ibland så fick han lika mycket brev som hela avdelningen fick tillsammans - och det är bara tack vare er.

Så tack till alla er som hjälpt mej och Marke att hålla Öris namn vid liv. Utan er hade det aldrig funkat!

My brother my ace, snart är du hemma bror!

2 kommentarer:

  1. och min man sätts i social karantän inom en månad. åtta på papper sex i praktik. oskyldigt dömd men vad gör väl det om man är tidigare straffad?

    SvaraRadera