söndag 14 juni 2009

Prylar på g.

Lever ni?

Söndagen har kommit och slagit ned som en blixt och vad ska man göra? Här i Uppsala har det snart regnat oavbrutet i tre dygn. Jag menar, Gud tillåter inte ett shit för tillfället.

Just nu håller vi på och går igenom mastringen på plattan. känns jävligt skönt att ha alla låtar färdiga. Så vi är i rullning iallafall.

Förutom det, så ser statistiken för bloggen ut så här (i runda slängar).

1 månad - 12.000
2 månader - 15.000
3 månader - 22.000
4 månader - 24.000

Inte alls illa. Uppenbarligen är det lite folk som håller ögonen på en.

Under veckan kommer dock den här bloggen att läggas på is och fortsätta på en annan plats tillsvidare, i utbyte mot support och större exponering. Inget annorlunda, bara en ny webb-adress. Jag hookar er med all info när det börjar bli dags. Gatuplan, what's up?!

Yayo.se skrev även några varma ord om mej häromdagen. Den hittar ni här:

Håller även på och försöker styra upp en releasefest i Uppsala för albumet. Uppsala stand up!

Måndag den 22:a sticker jag och Bokis (mannen jag hade myrfarmen med), till Amsterdam. Jag kommer vara beväpnad med kamera, dator och twitter, för en full rapportering. Så är det nån som bor i Amsterdamski, hojta på mailen så kör vi!

Tills vi hörs igen då...



7 kommentarer:

  1. 24.000 mäktigt! grattis!

    Du skulle ju kunna tjäna pengar på bloggen med någon reklam, fast kanske det du skall göra nu?
    Eller du kanske inte vill tjäna pengar alls. Någonsin. ;)

    SvaraRadera
  2. Haha man behöver inte nån lång betänketid för att fatta va ni ska göra där nere!

    SvaraRadera
  3. Angående recensionen; vadå "aka Åhgren"? Har de inte ens vett att stava "Ågren" på rätt sätt? Herregud.

    SvaraRadera
  4. Kommer plattan att släppas på spotify? ;o

    SvaraRadera
  5. Du är tung mannen!

    /CarlThomas

    SvaraRadera
  6. Mitt favorithäng i Amsterdam, Amnesia. Väldigt lungt och mysigt ställe.. man slipper amerikanska collegeungar, trevlig personal och bra utbud. Som jag förstod det har de ett sammarbete med barneys. Googla så hittar ni. Njut! Grymt avundsjuk.

    //en lyssnare från kantorsgatan.

    SvaraRadera
  7. När planeras releaseferren då?
    Om nu vanligt dödligt folk kommer in på den dvs ;)

    Peys!

    SvaraRadera