söndag 22 mars 2009

En smygtitt på Billy och Bully.

Eftersom jag allt som oftast spenderar helgerna med att göra mej ovän med släkt, vänner och bekanta, i och med mitt stora men även glada sinne för sprit, så finns det en chans att jag inte hinner uppdatera precis när det händer, men här är en en liten smygtitt på Bill & Bull.

Träffade ni mej i fredags så ber jag om ursäkt. Inte för att jag varit full, utan för min existens.

Så.

http://blog.whoa.nu/2009/03/21/preview-oris-agren-bill-bull/

5 kommentarer:

  1. Tack Tack.. En dag kvar. Är så jävla Ready!

    SvaraRadera
  2. I morgon smäller det! Äntligen. Borgarblocket var tight som fan! Men fan har hört orginal-låten förut , men va fan heter den johan ? tackar å förväg

    SvaraRadera
  3. FAN VAD FET LÅT MÄN!! Borgarblocket!

    "11 september 2001 va deras första drag. en planerad krash precis som med börsen idag"

    Den kommer spelas om och om igen ett bra tag asså..

    Mad props män.. mäd!!!

    SvaraRadera
  4. Den nya världen har redan kommit/
    Med kameror och massa papper/
    Den tar bilder hela tiden är som paparazzis/
    Den ser vad alla gör, den kollar upp och checkar av/
    Den svenska tigern, tiger inte länge tack till F R A/

    Vi målar in oss i ett hörn, vi ber om mer kritik/
    De tror att dom vi lånar upp sliter mer och lever livet/
    Så får vi svaren på frågor som vi aldrig klurat ut/
    Förlitar oss på räntor, plötsligt är man utan hus/
    11 september 2001 var deras första drag/
    En planerad crash, precis som med börsen idag/

    För dom vill ha vad som är ditt om du kan sticka fram de/
    Dina pengar, dina rättigheter, plus ett chip i armen/
    Du kan bli ganska ...., in under luppen/
    Våran regering är en prick i spelet/
    Googla på bilderberg-gruppen/

    Man litar på den större brorsan, han är stor och säker/
    Sen frågar skattebelarna, vart tog pensionen vägen?

    OnT, riktigt tung låt, bara 1 dag kvar =D
    Ang texten ovan har jag säkerligen gjort en massa slarv-stavfel. Sen kanske någon kan fylla i "..."?

    SvaraRadera
  5. Snart är väntan över !!!!!!!!!!

    SvaraRadera